"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Pergi kerja ke...?



~ Asssalamualaikum..........hari ni Ahad spatutnye keje la...tp semlm lepas sembang ngan mmbe satu malaysia Zabidi..rasenye kene tggu security pass dulu baru leh g keje...kate zabidi lagi azrizar haritu pun tggu dlm 3 or 4 hari lg la...erm bermakna bercuti lagi la aku di Royal ni...tp aku kene confirm balik ngan Mr. Ahmad Ali...Pg2 lg dlm 0730pg aku tepon ali,katenye tggu je la dulu.nnt dah siap dorg akn cntact la.........................ok la tu leh sambung tdo...kuikuikui....rutin harian...mkn dan tdo di sertakn dengan nonton tv yg channelnya beribu-ribu lemon gtu...lepas tukar-tukar channel smp ttdo..zzzzzz


~ Malam tadi aku g menziarah bilik zabidi besar gak la biliknye siap ade dapur lg..yo la dia supervisor .....umur dia pun rasenye dalam mghampiri 40 an, kat Royal ni ade 4 org malysian n kat Caravan lak de rasenye 8 kot...jd total malaysian 12 org la....malam tadi gak aku daftar internet mcm hot spot la dibimbing oleh Zabidi,1jam 3dirham....bleh online tenet kat bilik jer la..aku beli 30 dirham untuk 10 jam...tgk la berape lame leh tahan...


~Masa melawat bilik zabidi dah tamat aku di jamu dgn air Ali cafe....zabidi plak ziarah bilik aku...aku jamu spesel sket meggi tom yam la dr malaysia..ni la stok meggi yang ade....bergune jgk ni...dlm perbincangan ngan zabidi dia nk beli dapur....sape yg akan jadi chef ni....mybe ....aku la kot....k la tu je utk hari ni...causinci...

1 comments:

Anonymous said...

erkk..leh ke nk masak...cam x caye jek...megi lulus ler...:-)

~auntie jaja~