"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Ke Caravan




~ Hari ni tak de xtvt sangt membute jer...cume tghari tadi aku dapt call dr delivery company diorg nak anto ATM starter kit ( ADBC ).Masa mkn tghari aku terserempak dgn Effendi jd aku tegur la dia n kami pun mkn same la...Effendi ni pun shift supervisor gak tapi di EU unit 01 la....kiranya kilang dia dah mmg running la..dia pun dah msuk shift..




~ Balik je bilik pas skype ngan isteriku tercinta lbh kurang kul 4 ptg la...aku bantai tdo lak...kul 530ptg aku ngan zabidi nak ke caravan jmpe geng2 malaysia....tup...tup sedor2 dah kul 518ptg...gelabah aku dpt msg dr zabidi dia tggu kat luar pagar ngan driver bas....aku ape lg basuh2 muke,pkai baju capai laptop terus bagai peluru ke tempat penantian...nsib baik bas tak jalan lg.................alah rupenyer aku ngan zabidi jer naik bas tu...kat cni aku de amik picture sket la...












0 comments: