"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

ATM & Security pass card


Assalamualaikum..

~ Bertemu lagi la....skarg ni bleh la asyik update je blog hari2 lum mula koje..seawal pagi lagi dalm pukul 0700 pg,aku dah dapt call dari delivery company katenye lg 15minit dia smp la kat pintu gate Royal....aku pun mula menapak ke gate jauh tak de la sgt...ok Alhamdulillah ATM card dah dapat....

~ Dlm kul 10pg plak aku dapat tepon dr pak arab,katenye security pass aku dah siap...dia on the way ke Royal lagi 15 minit smp...aku pun bersiap la mana tau dia suh aku g keje terus ke....ok bejalan la aku...kalu de kerusi roda ker skate board ke basikal tua ker ok gak ni..alhamdulillah security pass sudah berada dalam genggaman aku ini bermakna aku dah boleh ke borouge...pak arab tu kat mule keje esok pagi...bas amik kul 0650pagi...esk mybe bknnye wat koje lg ...kene g training la...biasa la orientasi..kurang2 3 or 4 hr lg...ok la tu je untuk kesekian kali nyerrr....

0 comments: