"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Berita dari kampung


Assalamualaikum..

~ Berjumpa lagi la...hmmm br berape hari tak update blog ni rasa cam lame jer...bkn tak nk update tenet berbayar yang kat bilik tu mcm siul jer...menyakitkan hati....kejap ade kejap takde cam chipsmore lak.......stresssss sgt...cian kat wife aku..tp aku tau wife aku kuat orgnye...heheheh bertuah dapt isteri cam dia...bkn senang nk dapt wife yg bleh berdikari.,baru je lg kawin dah berjauhan dr suami..jgn risau sayang... masanya akan tiba...tapi kena sabar skit yer.....

~ Alhamdulillah aku dgr cite dr fmly di kampung...yang bapa aku dah pun berenti kerja sebagai security guard..ye la dah lame pun dia keje walaupun khidmat dia diperlukan lagi,mmg aku yang nak di berhenti....cian dah kat dia dah la duk sorg2 mkn minum tak terjaga.,duda la katakn (promosi ni hehehe )..biar la dia berjalan kat rumah anak2......hehehehe umah aku nnt la lum dapt lg...insyaallah kalu diizinkan...boleh la bawk jgk...tgk2 padang pasir...

~ K la rasenye tu je kot cite dr kampung halaman yang aku tau serba sedikit...

0 comments: