"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Makan di ruwais..








~ Semalam aku g ruwais bersama zabidi,botox n pizot...ingatkan nak try g sewa kete...aku la yg akn jadi driver sebab aku ade lesen antarabangsa dan resident visa plak tak siap lagi...pergi kedai sewa keta kate nye lesen malaysia tak bleh la gune...hampes btul la...rugi jer aku wat rm150...kene la wat lesen untuk Abu Dhabi,kate kawan2 lain ssh...bior la dulu..naik bas je la dulu...


~ Lepas tu kitorang pergi market ly barang2 harian..aku beli telor je wat masak meg nnt,sedap gak..kawn2 yg lain beli udang la sayur2 diorg nak masak..


~ Lepas siap mmbeli belah kami berempat pergi la mkn di restoren kat cni aku ada letak pic2 untuk menjadi santapan umum...

0 comments: