"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Makan meggi da...




~ Bertemu lagi....hari ni aku mangun smyg subuh kul 4 lebih awal siut..ye la kalu kat malaysia tu kul 630 pg br terhegeh2 nk mangun...kat cni tak dapat la...bgun 630 pg dah mcam kul 1o pg terang benderang...kat cni subuh masuk dlm kul 4 pg lbh kurang...syuruk dlm kul 5 pg lbh kurang la....first day aritu aku solat subuh kul 645pg...hehheeheh kirenye subuh gajah la tu..tak pun dinosour..


~ Pas subuh tdo blik la...hehehhe,bgn2 dah dekat kul 8 lebih,kelam kabut gak la aku...830 pg br siap2...hmmmm tak sempt la nk srapan ni....terus aku buke langkah ke bourouge office...bkn de apa nak wat pun anto surat ke finance dept. coz no akaun aku da dapt..bg je la....kat sameer...sameer pun berkate "u can go back to hotel now,if anything ,i will call u....ok sir....blik la ....opps aku singgah jap kat ADCB wat credit card..khalas..


~ Hmmmmmmmmm nak mkn kat hotel sempat lg ni..jam br kul 945pg ttp kul 1030pg....pikir punya pikir mkn mcd la.....ttp la plak kedai.....blik hotel la mkn MEGGI KARI BERAPI lg sedap.....jmput2

0 comments: