"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Cuti-cuti di Port Dickson


Aku sebenarnya tak pernah lagi pergi port dickson ni...so ni la first time jejakkn kaki di bandar tentera....banyak betul aku jumpe tentera,kadang2 tu berselisih ngan kete kebal la trak tentera la....hmm cam perang lak..perjalanan ke PD ni erm pada aku senang je la sebab ada isteri kat sebelah tunjukkan jalan...hahhaaha..saya budak baru belajar kalau salah tolong la selalu tunjukkn...hehehe tunjuk2 pun sesat gak aku...lupe lak kat mane tmpat aku sesat tu...erm pepun hotel tempat kami menginap ni best dari segi dekorasinya,bersih dan sgt cantik sekali...cume mknan tak de la best sgt dan pakaian pekerja2 sedikit selekeh....tak berapa sesuai..


kami menginap di hotel ni la...ape kenamanya? eja la yek..
Buai laju-laju sampai cucur atap buai laju-laju lagi biar cepat sampai ke Abu dhabi......
pemandangan sekitar hotel ini indah,nyaman dan tenang sekali...
Setelah 2hari menginap tiba masa untuk pulang..balik la yeop ke kuale...

4 comments:

Anonymous said...

cewah-cewah

ija said...

cewah cewah cewah....:-)

~auntie jaja~

N o R A s H i k i N said...

"chewah-chewah-chewah-chewah" juge lah! :) hihihi.
Ja, ni ke hotel yg bj die x cntik tu?
kui kui kui

auntie jaja said...

yup k ekin..ni la hotel..lupe nak snap gambo staff die..hehe

Auntie jaja