"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

chef ke aku?




~Assalamualaikum...hai baru je seminggu kat ruwais dah tak lalu nak mkn mkann masakn chef2 royal catering...semakin hari semakin tah apa apa ntah masakn nya...tak kene dgn selera....
~ Jadi mkn mlm semalam aku bertekad nak jadi chef...wakakakka...beras ade,periuk nasi ade,sardin ade,kicap ade,sos cili ade, dan telor pun ade.....ok la tu...yg penting periuk nasi pun ade...erm tapi aku tak de garam,bawang dan lain2 lagi....hantam saja lah labu...
~Mule2 aku masak nasi...pastu goreng telur...pastu masak sardin..khalas...lauk bujang..tmbahan menu rendang ngan sambal ikan bilis ( ready made ).....
~Beselera la jgak...aku mengajak teman seperjuangan azrizar untuk menemani ku sekaligus menjadi juri...kputusannya...nasi juri habis nasi aku pun habis...sardin pun habis...hehehee...ok la tu..
~ tu la kehidupan di ruwais ni sementara tggl sendirian...berdikari..tak sabar nya nak bawak isteri kat cni....makn mskn isteri...namun apakan daya ku...rumah lum dapat lg..setakat ni br 2 org malaysia yg dah dpt rumah..menanti la dgn penuh sabar............

1 comments:

wife mu.... said...

pandai ke isteri awak tu masak???itu yg kite tak tau...heheh

p/s:cantik template!!:-)