"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Nak balik malaysia dah oiii..














~ Assalamualaikum...alhamdulillah semasa aku menulis blog ni aku berada di tempat menanti untuk melepas ...eh silap berlepas ke tnahair ku yg tercinta Malaysia..MERDEKA... kikikikki..


~ Aku bertolak dari Royal menaiki kereta org pakistan bersama 2 org lagi rakan dr indonesia..pada jam 9 mlm...dan sampai ke Abu Dhabi Airport pada pukul 1130 mlm..


~ Sampai je di airport tersebut terus ke termnal 3 untuk Etihad airway..terus je aku check in dan msuk la terus maleh nk tggu 2 lg..


~ Sempat la posing kat kete apa entah nmenya....kat kawasan duty free...lepas tu gambar aku ke boarding area la....doakn keselamtan ku.......untuk sampai ke tanahair tercinta...


Wassalamzzzzzzzzzzz


0 comments: