"Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian,kecuali yang beriman dan juga yang beramal soleh,yang berpesan pada kebenaran dan juga berpesan pada kesabaran"

Aku di Abu Dhabi



Salamzzzzzzzzz

~ Kul 0920 mlm aku bertolak dr KLIA ke Abu Dhabi menaiki Etihad Airway,perjalanan ambil masa 6 jam 50 minit lebih kurang la..nebes la aku ,first time ke luar negara , sorang2 lak tu,pasport pun ni la kali pertama dicop masih dara lg passport aku ...hehehhehe

~ Di KLIA ramai gak keluarga aku menunggu cam nak g haji le pulak...time kasih la semua coz beri sokongan...sebak gak di dada bila nak meninggalkn semua terutama isteriku yang tercinta yang tabah meghadapi dogaan ini..tp dapat gak control kesedihan tu....

~ Turun jer tren KLIA trus aku cari gate C-12 ,ingat kan bleh la lepak2 dulu ,penunggu gate sruh aku terus msuk ke pesawat..masuk je la...

to be continue....

0 comments: